Comme des Garçons

Comme des Garçons saca al mercado un nuevo perfume para hombre, quiere un abrepuertas dirigido a líderes de opinión de revistas de moda y tendencias. Debía ir acompañada de la fragancia unisex de la marca. Supervisado por Rei Kawakuvo (Fundadora de la marca), traducido a 5 idiomas y manipulado a mano. RESOLUCIÓN: Ambas representan unos cantos rodados, al unirlas se convertían en un corazón, sólo faltaba darle color y empaquetarlo como si saliera de la carnicería. SOL DE BRONCE en el Festival Iberoamericano de la Comunicación Publicitaria.

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google